Wednesday 7 March 2012

Good Morning.....

Hari yang sejuk.... hujan sudah turun seawal 5 pagi tadi...memang syok kalau dapat 'berbungkus' dengan selimut atas katil...hihihihihi... cadangnya nak bangun awal, nak prepare 'bento' untuk lunch hari ini.. tapi apakan daya...tarikan magnet yang sangat kuat menyebabkan aku 'melekat' je kat atas tilam ku yang empuk ini...fiiiuuuuhhhh....best...best...warm je...hihihihi

Anyway pukul 6.30 pagi aku gagahkan diri untuk bangun and solat setelah puas bergolek2. Then baru prepare masakan untuk lunch hari ni.. Today buat sup ayam+cendawan...hehehehe.terbaek...makan dgn roti prata...xtaula masuk ke x... Aku nak mula baik diet besar2an...badan cam dah naik blik ni...but today dah timbang... so far, dah turun skit... Anyway the main story for today adalah hari ni hari penting bg adik aku, Aki-Payie... today, he got an interview at Banquet hall for Operation Assistant... Aku doakan dia dapatlah kerja tu coz kalau dapat, tambah sorang lagi kawan aku yang keje kat UPM...aku memang target salah sorang adik aku keje kat sini.. At least adelah kawan aku yang keje sama2 kat UPM.. senang aku nak cari housemate nanti...huhuhu.. Apepun, GOOD LUCk Aki....i will pray for your successful... Jia You...Jia You...


1 comments:

Ct Fara said...

Keadaan aku kat sini: Berdebar-debarnya.....argh..... :k:

Keadaan Aki kat sana: :g:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment